Praca

Firma to precyzyjny mechanizm, w którym - do prawidłowego funkcjonowania - niezbędne jest poprawne działanie wszystkich elementów składowych.
Nasza Firma to My. Nieskomplikowana struktura i proste zasady działania pozwalają nam sprawnie i niezawodnie realizować wspólnie wytyczone cele.
Jesteśmy nastawieni na Klienta. Umiejętności, które cenimy najbardziej to: komunikatywność, zdolność budowania trwałych relacji z innymi ludźmi, chęć kształcenia się i zdobywania wiedzy, aktywne słuchanie Klientów, efektywne zarządzanie czasem, panowanie nad emocjami, radzenie sobie ze stresem.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Poznaj aktualne oferty pracy.

Obecnie poszukujemy Kandydatów na następujące stanowiska:

Opis stanowiska:
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych i ich wstępna weryfikacja
  • diagnozowanie usterek i awarii
  • przeprowadzanie rozruchów urządzeń
  • nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy urządzeń
  • aktywne wspieranie działu technicznego i działu marketingu
  • współpraca przy opracowywaniu i tłumaczeniu dokumentacji technicznej - weryfikacja
  • współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami – doradztwo techniczne
  • koordynacja i optymalizacja procedur reklamacyjnych i serwisowych
  • współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami serwisowymi na terenie kraju - przydzielanie i koordynacja prac, nadzorowanie jakości wykonywanych usług, nadzorowanie dokumentacji z napraw
  • analiza i monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych i serwisowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów reklamacyjnych i serwisowych
  • sporządzanie dokumentacji serwisowej
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji na konferencjach i targach
  • współpraca z działami technicznymi zakładów produkcyjnych
  • nadzór budżetu
  • raportowanie wykonywanych prac
  • dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: automatyka, mechatronika, elektronika, elektrotechnika)
  • uprawnienia SEP do 1 kV
  • doświadczenie w branży HVAC (serwis lub dział techniczny)
  • ogólna wiedza techniczna
  • komunikatywna znajomość technicznego języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do wyjazdów służbowych (teren Polski)
  • gotowość do kilkudniowych wyjazdów na szkolenia produktowe w zakładach produkcyjnych (Niemcy, Węgry, Francja, Hiszpania)
  • nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • wysoka kultura osobista
  • zdolności analityczne
  • efektywna samoorganizacja pracy
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie i chęć do pracy
Oczekiwania mile widziane:
  • znajomość procesów związanych z obsługą reklamacyjną i serwisową
  • znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (w uzasadnionych przypadkach możliwe również inne formy zatrudnienia) w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę, dającą możliwość osobistego rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie (6 000 ÷ 10 000 PLN brutto – zależnie od kwalifikacji)
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
Opis stanowiska:
  • ofertowanie i sprzedaż urządzeń i akcesoriów będących w programie sprzedaży Firmy
  • promowanie urządzeń i rozwiązań z oferty firmy w realizowanych projektach
  • opracowywanie i aktualizowanie oferty dedykowanej
  • doradztwo techniczno-handlowe w zakresie oferowanych produktów
  • nawiązywanie kontaktów i organizacja współpracy z Klientami i Partnerami handlowymi
  • pozyskiwanie nowych, stałych Klientów
  • utrzymywanie kontaktów z projektantami i biurami projektowymi
  • utrzymywanie kontaktów z realizatorami inwestycji
  • tworzenie koncepcji projektowych we współpracy z projektantami (dobór urządzeń, wsparcie procesu projektowego)
  • uczestnictwo w targach branżowych i szkoleniach na terenie kraju i za granicą
  • prowadzenie działań informacyjno-marketingowych dotyczących oferowanych produktów
  • organizacja i prowadzanie seminariów szkoleniowych dla Klientów
Oczekiwania:
  • ukończone studia o profilu technicznym (preferowana wentylacja/klimatyzacja)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (wymagane)
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego (mile widziana)
  • doświadczenie w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej (min. 3 lata)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane)
  • dobra znajomość rynku lokalnego
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do odbywania podróży służbowych
  • komunikatywność
  • nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami i osiąganie celów
  • wysoka kultura osobista
  • efektywna samoorganizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności handlowe i negocjacyjne
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w uzasadnionych przypadkach możliwe również inne formy zatrudnienia)
  • atrakcyjne wynagrodzenie (4000 – 8000 PLN brutto)
  • jasne zasady premiowania, realne kryteria wypracowania
  • możliwość rozwoju
  • duży wybór lokalizacji biura (możliwy home-office)
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tablet, telefon)

Osoba kontaktowa: Wojciech Marcinkowski

Wszystkie osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do wysłania dokumentu aplikacyjnego (CV), za pomocą poczty elektronicznej, na adres: praca@rosenberg.pl

Na zgłoszenia czekamy do 31.01.2018.

Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.